piątek, 24 grudnia 2021

Na Święta!

 Wszystkim miłym odwiedzającym składam najserdeczniejsze życzenia zdrowych, spokojnych, rodzinnych, ciepłych Świąt Bożego Narodzenia!!!



Moje tradycyjne pierniczki, dla wnuków! :)


A to krakowskie rożki orzechowe :)


I nasza choinka, z "odzysku', ze starego świerka, który tworzy nowe czubki :) I drzewo dalej rośnie, ma kolejne 2 nowe czubki na następne lata :) To drzewko "na bogato", żeby ukryć jego "ułomności". I ja takie błyszczące lubię :)

Wspaniałych Świąt !!!


18 komentarzy:

  1. Życzę zdrowych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia i Spokoju życzę!
    Do tego dorzucam furę Ciepłego z Puchatym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Czy dostałaś mojego sms-a? Serdeczności dla Ciebie!

      Usuń
  3. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i nawzajem wesołych Świąt!

      Usuń
  4. Haniu, zdróweczka i kondycji do wspaniałych podróży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Joasiu! I Tobie dużo zdrowia, bo ono najważniejsze :)

      Usuń
  5. Haneczko! Niech Wasze święta będą tak piękne, jak ta cudna, błyszcząca choinka! Radości i zdrowia dla całej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Halinko, odezwę się niedługo :)

      Usuń
  6. Haniu, miłego dalszego świętowania.:)
    Zdrowia i wszystkiego dobrego życzę.
    Śliczna choinka.
    Moc uścisków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci Basiu dziękuję, dla Ciebie moc zdrowia, potężnej energii i wszystkiego co najlepsze!

      Usuń
  7. Haniu nie zdążyłam z życzeniami świątecznymi ale życzę zdrowia dla Ciebie i Twoich Najbliższych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Jadziu! Już się do Ciebie odzywam :)

      Usuń
  8. Ciasteczka, szczególnie te orzechowe rożki wyglądają apetycznie.. Haniu uściski i niech ten Nowy Rok będzie dobrym rokiem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! I dla Ciebie kolejnego wspaniałego, polskiego Roku! Ściskam Cię!

      Usuń
  9. Choineczka bardzo piękna i tradycyjna, jak z mojego dzieciństwa, gdy Tato szedł do lasku (własnego) i urąbał po ciemku. Lametą się wtedy zdobiło. Teraz istnieje jeszcze coś takiego jak lameta ? Albo anielskie włosy?:)
    Pomyślności w nowym roku.
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też z własnego ogrodu :) I jest lameta, czyli anielskie włosy :) Miałam w zapasach, ale tez kupiłam. Młodzi chyba wolą taką choinkę bardziej "gołą". Moja też ma mi przypominać dawne dziecięce czasy . I dla Ciebie Tatiano, udanego i szczęśliwego Roku!

      Usuń