niedziela, 14 stycznia 2018

Jak zacząć?

Powiedzmy, że zaczynam od nowa. Nic nie wiem, na pewno mnóstwo czasu zajmie mi zapoznanie sie z wszystkimi(, gdzie tam z wszystkimi, z podstawowymi) funkcjami tego bloga. Próbowałam wcześniej, dostawałam informację, że blog został zamknięty. ??Dlaczego, co było nie tak? Takie powitanie na nowej platformie nie zachwyciło, to chyba zrozumiałe. Obawiam się, że jako osoba wierna (zasadom, poglądom, przedmiotom, miejscom, ludziom) nieprędko przywyknę i zaakceptuję to miejsce. Ale cóż po mojej wierności, gdy w grę wchodzą pieniądze? Zamykają moje blogi. Po tylu latach! A ja, naiwna, miałam nadzieję, ze jeszcze moje wnuki je sobie poczytają (ten starszy, to już by dał radę, gdyby chciał). Zaczynam od początku. Ale czy ja się tu zagnieżdżę? Czy się przekonam?  A nuż znowu mnie za chwilkę "usuną"? Oddech cenzora na karku mnie męczy. I czy ja sie tu poszukam? No i jaki ja mam tu adres bloga? Jak mam go podać znajomym? Nic nie wiem. Ale wiem, że to moja sprawa, mój problem. Jeśli sobie z nim nie poradzę, to mała strata. Po prostu przestanę pisać tu. No to próbuję, pierwsze koty za płoty.

17 komentarzy:

  1. Adres bloga : wasylissa.blogspot.com ,tyle już sama odkryłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adres jest u góry, jak wszędzie :-) To akurat chyba najprostsze. Blog jest widoczny, przyzwyczaisz się. Moje stare zapiski też znikną z końcem marca, ale przenoszę wpisy do nowego. Założyłam nowy na tamto archiwum i nadal będą dwa, tylko oba na blogspocie. Będzie dobrze, tylko trzeba czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melduję sie na nowym, chociaż blogspot ostatnio robi niemiłe niespodzianki w komentarzach, mam nadzieję, ze mój nie zniknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś jak najbardziej widoczna :) Witam w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę Haniu że Cię tu spotykam

    Ja jeszcze ciągle na starych śmieciach.
    stokrotkastories.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam moje rozgoryczenie kiedy zamykali nam Interię....witaj na nowych śmieciach.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także witam Wasylisso w nowym miejscu. Udanego startu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Melduję się :) Jestem Twoją stałą czytelniczką i zawsze czuję się tu dobrze. Mam nadzieję że się przyzwyczaisz i nie będzie żadnych problemów z prowadzeniem nowego bloga. Pozdrawiam serdecznie,
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłe Panie, Dziewczyny! Bardzo Wam dziękuję za tak liczne odwiedziny i wsparcie. Na razie jeszcze piszę na bloogu, póki jest. Żeby nie było rozdwojenia "jaźni". A od kwietnia już tylko tutaj.
    Grażynkę serdecznie witam w gronie znajomych :) A wszystkie Was serdecznie pozdrawiam. Do kwietnia tu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem powinnaś jednak teraz pisać tutaj. Zwłaszcza,jeśli z tamtego blogu chcesz skopiować wpisy na komputer. Po prostu dlatego, żeby mieć mniej do kopiowania i przenoszenia. Pisząc tam, a wiemy, że będzie otwarte tylko do końca marca, dodajesz sobie tylko niepotrzebnie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Notario, ja nawet nie wiem, gdzie pofrunęła moja odpowiedź dla Ciebie? Czy ona do Ciebie dotarła? Jak tu się wstawia zdjęcia? Ja tutaj nic nie wiem, nic nie umiem. No i na razie ten blog jest mi nieco obcy. Może kopiować będę tylko najciekawsze, według mnie, wpisy. Na razie trwam w zawieszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. przyczłapałam ku Tobie nawreszcie - melduje się na nowej blogowej podłodze - Dośka mach

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Haniu,melduję swoją obecność. Będzie dobrze::)U mnie coś w komentarzach się dzieje.Od jakiegoś czasu muszę klikać na "dodaj komentarz"a komentarz się zacina ☺ po niecałej minucie wpuszcza..Boże coś i tu cudować zaczynają.Ja tak myślę ,że za jakiś czas pozamykają blogosferę na dobre.Zapisuję Ciebie::))....jak nie pamiętasz mojego ,to :meszek.blogspot.com
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Haniu Pozdrawiamy cieplutko ,od Ani uściski::))Haniu,bardzo prosto jest z fotkami.Jak klikasz na wpisanie nowego postu,otwiera Ci się okno i są nad wpisem małe ikonki..Obok "linku"jest mała ikonka taki obrazeczek kolorowy kliknij na niego i potem już prosta droga "wybierz plik" klikasz i otwiera Ci się strona pulpitu ,gdzie masz zapisane w ikonach zdjęcia..klikasz i potem już samo ciebie pokieruje::)))Będzie dobrze::))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu a jak chcesz sobie zrobić ładną stronkę to musisz wejść po zalogowaniu się na bloga w "PROJEKT" W PRAWYM górnym rogu".(Nowy post... Projekt.. Wyloguj się")Klikasz na PROJEKT I TAM MASZ WSZYSTKIE USTAWIENIA...Na spokojnie możesz sie pobawić::)))W takich okienkach wyświetli Ci sie Twój obecny blog i tam też po kliknięciu pod spodem "dopasuj" Masz wszystkie ustawienia ,kolory ,szerokość ..Po lewej stronie masz kolejno ustawienia z góry do dołu...I jak chcesz wklepać adres bloga,to musik kliknąć w "UKŁAD"i "DODAJ GADŻET"I tam wyskoczy Ci to co chcesz mieć w pasku na bocznym zapisie..linki,zdjęcia itd...Ja sama doszłam ,na chwilowym blogu ,zrobiłam rozpoznanie i potem założyłam nowy::))Powodzenia::))

    OdpowiedzUsuń
  16. Popularność bloga wymaga dużego zaangażowania.
    https://klik-24.com/

    OdpowiedzUsuń